reacties uit NL - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van steeds - WaarBenJij.nu reacties uit NL - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van steeds - WaarBenJij.nu

reacties uit NL

Door: Marjan van den Bos

27 November 2008 | Suriname, Paramaribo

Ha Hetty, Peter C en Peter H, Yvonne, Coen en Meike.

Vooral Yvonnne ontzettend bedankt voor de tip van deze site! Werkt echt prima en ik vind het leuk om 's avonds laat of 's morgens vroeg even al mijn indrukken hier te verwerken door middel van een tekst en wat beelden. Ik probeer deze discipline vol te houden, alleen loop ik nu een dag achter met mijn berichtgeving, maar dat haal ik vanavond wel even in. Meik, ik denk nu nog niet aan wegggaan, maar zal zeker niet vergeten een paar mooie foto's van de Boeing 747 te nemen!
Vanochtend even geen afspraken of andere verplichtingen gehad en ben ik samen met Caroli Paramaribo-stad in geweest om daar onder te dompelen in de drukte van de groente-, vis- en kruidenmarkt aan de Waterkant. Morgenochtemnd om 06.00 uur gaan we terug en ga ik daar foto's nemen, echt een totaal andere wereld dan wij gewend zijn in NL. Zitten jullie nog steeds in een winterse wereld? in de taxis zijn de Kerstsongs al te horen en in winkelcentra hangen spandoeken met Sinterklaas (het grote kinderfeest)erop, tja...
Eind van de middag gaan we naar de opening van de bedrijven beurs (uitgenodgd via de KvK) En om 15.00 uur heeft Guno een afspraak geregeld met iemand om over een op te knappen plantage te gaan praten. Deze tip kregen wij via een van de mannen van Herstelling uit Amsterdam.
Nu nog even wat fruit eten en een kleine siesta doen. Vanavond zal ik onze ontmoetingen van gisteren vertellen en zal ik ook iets meer schrijven over aan welke pilots wij nu denken, die een mogelijke kans van slagen hebben.